torsdag den 19. juli 2007

Sommerferie :)

Sommerferie, sikken en dejlig opfindelse :)
Jeg har, indtil i mandags haft rimelig travlt i min sommerferie, besøg x2 i henholdsvis 10 og 7 dage, så nu nyder jeg at lave absolut ingenting. Eller næsten ;)
I går var jeg i fitness center i en time, det var godt, kunne virkelig mærke at jeg fik noget ud af det, og i dag kan jeg mærke det endnu mere... ;) I dag har jeg lavet pilates, så jeg føler mig virkelig sund.. I morgen vil jeg igen tage ned til fitness centret, så får vi da at se hvor længe min gode motivation holder, håber at den holder længe nok til at få smidt nogle kilo..

Nu er det kun 3 dage til Jóhan kommer hjem til Danmark. Jeg glæder mig så ufattelig meget, han har jo været afsted i vildt lang tid nu. Vi har aldrig været væk fra hinanden i så lang tid før, så vi glæder os som to små børn til juleaften, at se hinanden igen.
Vi har planer om at tage på en teltur, det bliver rigtig dejligt.

Indtil Jóhan kommer på lørdag vil jeg strikke lidt på en trøje jeg er igang med, rydde og vaske, og ellers bare slappe af, besøge min farmor og sådan nogle småting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar