torsdag den 27. oktober 2011

Rabarbuglas

I sidste uge var jeg ude sammen med kvinderne på min svigermors familie. Vi tog til Tórshavn for at se nogle af de flotte ting som Rabarbuglas har. Jeg har aldrig været derinde før, har bare set det sådan lidt omkring i forbifarten.

Rabarbuglas er smukke, smukke glasting lavet af en skøn kvinde. Der er alt fra smukke figurer, til engle, fugle til halskæder og øreringe, ringe og knapper til trøjer og så de smukkeste skåle.....


Jeg ønsker mig virkelig sådan en lignende skål... Ih hvor er de flotte! Måske den kommer på ønskelisten til jul ;)

Bagefter vi var færdige med at kigge, røre, sige ih - ah og købe, så var der tid til at gå ud at spise... 3 retter- uhm hvor var det lækkert!

Det var virkelig lækkert at være ude og more mig, og jeg synes at I allesammen skulle tage og smutte forbi rabarbuglas' facebook side, for hun har virkelig meget lækkert.

Selv købte jeg en lille engel til mig selv og en stjerne til min veninde Lea der snart har fødselsdag

2 kommentarer:

  1. Oh, I love this glassware too! I'd love a big bowl to put on the table... with a white table cloth to show all the colours :)

    SvarSlet
  2. I could not refrain from commenting. Well written!


    my web-site jackpot 6000 gratis :: currentwiki.mindseyesociety.org :
    :

    SvarSlet