mandag den 5. marts 2012

jow jow jeg strikker stadig :)

Velkommen til mine nye læsere, det er altid sjovt når der kommer nye til.
Og tak for jeres kommentarer både på den gule trøje og garnet.

Selvom der har været meget stille på bloggen, så har jeg da strikket alligevel. Vil I se?

Svigerfars trøje som jeg har strikket på i en evighed skridder fremad...

Jeg har strikket et ekstra stykke i en stjernetrøje der viste sig at være for kort.

Jeg strikker en trøje/frakke til svigermor. Den er ranglan og skal klippes og når den er færdig strikket. Tror den bliver rigtig dejlig.

Og så er jeg igang med at fæste de maaaange ender på Miriams kjole....

Så desværre ikke noget færdigt projekt, men jeg er startet på et meget spænende projekt... Et eksperiment. Det er til mig selv og det skal være færdigt senest 1.april.

Kan I have det godt, smukke bloggere :)

4 kommentarer:

  1. Ih hvor er du bare sej til det strik! Jeg misunder dig at du bare kan få den ene trøje efter den anden ud af dine strikkepinde.. ;)

    Min første sweater i voksenstørrelse ligger stadig i bunden af min strikkekurv... :D
    Men børnestørrelserne er der da blevet til et par stykker.. ;D

    SvarSlet
  2. Du er godt nok produktiv og effektiv. Jeg synes du får lavet utroligt mange smukke ting.

    SvarSlet
  3. Såå fine!! Du er super effektiv :D Kender du ikke metoden med at strikke enderne ind når du skifter farve?? Den bruger jeg nu, og det er sååååå meget nemmere, så klipper jeg bare til sidst, og vupti færdig! Måske der findes et youtube klip..

    SvarSlet
  4. Tak allesammen :)

    Hmm Hadla, jo det kender jeg faktist, men jeg tænkte bare at det kunne jeg ikke bruge når nu det var mønster... Men det kan man selvfølgelig bruge der hvor det er striber. Tak for tippet, det vil jeg prøve at huske en anden gang :)

    SvarSlet