mandag den 2. juni 2014

Rigtig godt

Så blev nevøens cardigan strikket færdig. Jeg valgte at pille det andet op og strikke med lysegrå istedet for blå inde i mønsteret. Jeg synes at det er blevet rigtig godt. Når niecens er strikket færdig, så skal jeg klippe dem op foran og indsætte et lynlås. Jeg tror de bliver rigtig kære i matchende trøjer :)
Noget andet der er rigtig godt, er vejret i disse dage. Hold da op hvor er det lækkert med sol, og på det punkt savner jeg absolut ikke Færøerne :)
Jeg bruger mine dage sammen med denne lille lækkerhed, han er altid så glad, og jeg bliver altid glad af at være sammen med ham.
Han er da ikke til at stå for, hva? ;)

2 kommentarer:

  1. Nej, han er bestemt ikke til at stå for, hvor ser han dejlig ud :-)
    Trøjen er blevet rigtig flot, nu hvor man kan se mønstret

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare blevet super, super flot den trøje!! Åhh hvor ville jeg bare gerne vove mig ud i mønsterstrik :)

    SvarSlet