mandag den 29. september 2014

En bella og flere på vej

Jeg har strikket en lille bella top i den mindste størrelse. Jeg har strikket den i uldgarn der skifter farve, hvoraf striberne kommer frem.
 Toppen er blevet rigtig dejlig, og jeg tror at den bliver rigtig dejlig for en lille baby at have på.
Mønsteret ses ikke så tydeligt pga det farveskiftende garn, men det er til at leve med
Jeg har i dag købt hæftet børnestrik på pinde 3,5-4 hvor der bla findes bella i større størrelser, for jeg har nemlig tænkt mig at strikke i alt tre toppe i dette garn som skal afleveres som gave i november :)
Faktaboks:
Strik nummer i år: 18
Lavet til: en gave
Opskrift: bella top fra babystrik på pinde 3
Størrelse: 3 månede
Ændringer: Jeg har strikket den med 1/2 pinde nummer mindre end i opskriften
Pinde: 2 og 2,5 mm
Garn: Uldgarn i farveskift.
Lager, rester elle nyindkøbt: Nyindkøbt
Vægt / meter: 50 g / 200 m
Strikket af garn købt før 2014: 1,410 kg
Strikket i alt i år: 2,255 kg / 7,925 km

Ingen kommentarer:

Send en kommentar