tirsdag den 26. april 2011

Trøje til søde Sesilia

Lille Sesilia er min venindes datter, og jeg er Sesilias gudmor :))) (hvor heldig har man lov at være) Hun er bare den lækkreste lille tøs. Stort sort hår og store runde kinder. Sesilias mormor er grønlandsk, og det kan man tydeligt se på smukke Sesilia.


Når nu jeg er blevet gudmor, så skulle den lille pige da også have en julegave. Jeg var fuldt booket med julestrik op til jul, så jeg gik ud i nogle butikker for at se på en gave. Men jeg fandt ikke noget som jeg havde lyst til at købe, så derfor ventede jeg bare til efter jul, og nogle dage efter nytår var denne trøje klar :)
Min veninde blev rigtig glad for den, og Sesilia har brugt den meget, og bruger den stadig :)


Faktaboks:
Opskrift: inspiration fra "facebook bindiklubbur". ellers ingen opskift
Størrelse: 3-6mdr
Lavet til: Sesilia, mit fadderbarn (gave)
Garn: Hvidt Navia duo dobbelt, gråt Navia duo dobbelt og pink snældan 3tr
Købt/på lager: Både garn og knapper var fra lageret, så det var super!
Pinde: Nr 5
Ændringer: Det var ikke en opskrift....
Hot or Not: Hot! Den er jo super sød, modtageren(s mor) var meget glad, og den er blevet brugt en masse :)
Vægt / løbelængde: 200g / 720m
Projekt nummer i år: det første
Strikket i år: 200g / 720m

Ingen kommentarer:

Send en kommentar