lørdag den 21. januar 2012

Mit garnlager

UPS... Jeg har glemt at tælle alt mit garn med (glemte fx navia spolerne som vejer 5,3kg), så nu viser det sig at jeg har 20,7 kg garn istedet.... 
Og ja, det er rigtig meget... Men som flere af jer har kommenteret, så er det jo rigtig dejligt at have meget at vælge imellem.
Jeg har nu totalt styr på hvilket garn jeg har. Jeg har nemlig lagt det hele ind på ravelry under stash (hvordan linker jeg til min ravelry??). Det at alt mit garn ligger inde på ravelry gør det lettere at få garnet brugt. 
Islands-lageret
(her mangler lidt hvidt og brun)

Navia spolerne

Sirri garnet

Navia trio

Navia duo

Bommuldsgarnet
(minus det som jeg købte hos søstrene Grene, mere om det senere...)

Blackhill højandsuld

Og her er (næsten) alt uden Léttlopi garnet

Jeg har planer om at skulle slanke mit lager noget her i 2012, så det håber jeg at jeg klarer :) Nu har jeg i det mindste da styr på lageret :)

Ha en skøn lørdag alle sammen :)

10 kommentarer:

  1. God idé med at lægge det ind på Ravelry. På et tidspunkt tror jeg også, at jeg vil bruge lidt tid på det.
    Det er supersmart at man får at vide, at der er noget af ens garn, der kan bruges til de opskrifter man finder derinde.

    God lørdag til dig også :-)

    SvarSlet
  2. Kjekt å legge inn garnet på ravelry. ;-) Men litt av et arbeide, tar en del tid.

    Er for øvrig meget misunnelig på dere på færøyene som kan få tak i både Navia og Sirri i butikkene. ELSKER færøysk garn!

    SvarSlet
  3. Tak skal du ellers have, du går da ikke tør for garn foreløbig.
    Får helt lyst til at få et overblik over mit eget garn, jeg har ikke den ringeste anelse om, hvor meget jeg har - mon jeg tør?

    SvarSlet
  4. Sikke meget lækkert garn - det ser bare så fristende ud, så jeg må da vist snart ud og købe lidt mere til mit lager ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  5. Hvor har du meget dejligt garn på lager. Spændende at se hvad du får strikket af det. God fornøjelse;O)

    SvarSlet
  6. Spørgsmålet er om man kan have for meget garn ? jeg tror det ikke ;o) - med mindre man ligefrem ikke har plads til det.
    inde på Ravelry er der en side, hvor man kan linke. Har man først fundet den, går resten nemt. Men jeg kan da ikke lige huske hvordan jeg fandt den :o(
    håber det lykkes for dig - og vi kan linke til hinanden derinde, hvor jeg hedder monaelisabeth.
    mvh Mona

    SvarSlet
  7. Ok, Àsa, you have inspired me. I too shall put all my yarn on Ravelry. I think I have more yarn in the Faroes than I do here in Britain, so I will have to load it up in 2 big gulps! XD

    SvarSlet
  8. wauw en masse garn.
    Jeg ville høre om du havde en grund opskrift til din stjerne sweater fra din indlæg fra 23. december??? Sådan en vil jeg nemlig meget meget gerne eje.
    Vil du maile mig på:
    mortensenlene@hotmail.com
    Mvh
    Lene fra Livets Minder
    www.meiknielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hold da op en masse dejligt garn. Jeg tror jeg vil vise min familie billeder af dit garn, så de kan se, hvor beskedent mit garnlager er :-)

    SvarSlet
  10. UNDSKYLD at jeg er så dårlig til at svare på jeres kommentarer. Men tusind tak. Jeg er så glad hver gang der er en der gidder at kommentere på mine indlæg :)

    Til jer der føler jeg inspirerede til at lægge jeres garn ind på ravelry: Do it! Det er så dejligt at have overblik over det. Jo, det tager lidt tid, men ikke voldsomt meget, og nu er jeg fri for at kigge i alle kasserne hver gang jeg tænker "hvad var det nu jeg har af det garn".

    Nu håber jeg så bare at jeg får strikket lidt af det, så det dejlige garn kan blive brugt til noget fornuftigt. Indtil videre er lageret kun vokset i år ;)

    SvarSlet