onsdag den 11. september 2013

Trøje til manden

Ja bloggen den er altså blevet forsømt på det aller groveste, det vil jeg virkelig prøve at rette op på med at vise jer hvad jeg har strikket mens bloggen har været i dvale.

Det første jeg vil vise jer en en trøje til min skønne mand. Jeg strikkede jo denne til ham som test strikker for navia, men Jóhan følte at den var for stor, så den er desværre blevet kasseret (jeg vil se om en af vores gode venner passer den, så kan han have glæde af den).


Jeg kunne godt lide farverne på den anden trøje, så det blev altså de samme farver i denne trøje :)

Trøjen er strikket på blot 8 dage, og jeg tog et billede hver aften, så her kan man se hvordan den skrider frem.


Faktaboks:

Strik nummer i år: 21
Lavet til: Min mand
Opsrift: Ingen
Ændringer: -
Størrelse: ca M/L
Pinde: 4 og 6
Garn: Navia trio
Lager, rester eller nyindkøbt: Noget af det var fra lageret, og noget af det er købt til denne trøje
Vægt / meter: 470 g / 1.130
Strikket af garn købt før 2013: 3,150 kg
Strikket i alt i år: 4,560 kg / 13,900 km

6 kommentarer:

  1. Super lækker trøje, der klæder din mand virkelig godt

    SvarSlet
  2. Vild du har strikke den på 8 dag, den er rigtig flot og passer da helt perfekt til din mand.

    SvarSlet
  3. En skøn herretrøje, der sidder perfekt, med det dejlige klassiske mønster:-)

    SvarSlet
  4. Det var dog fantastisk hurtigt den blev færdig! Trøjen er virkelig flot, og klæder ham rigtig godt.

    SvarSlet