søndag den 16. februar 2014

Navia katalog 18

Her er nogle af de fine modeller i navia katalog 18 som kom ud for nogle måneder siden. Der er nogen der har spurgt hvor i Danmark man kan få fat i dette katalog, men det har jeg ikke fundet ud af endnu men skal nok fortælle det på bloggen når jeg ved hvor det kan købes. 

Jeg synes at der er mange fine modeler i dette hæfte som jeg godt kunne tænke mig at strikke 
En fin drengetrøje medmønster. Virkelig fin, og en jeg sagtens kunne finde på at strikke
Babydragten som jeg teststrikkede, og som jeg godt kunne finde på at strikke igen
Jeg har en stor svaghed for strikkede kjoler, og denne er da bare for kær. 
Denne drengetrøje er jeg helt vild med, men jeg ved ikke rigtig hvem jeg skal strikke den til
Denne enkle trøje er også rigtig fin, og ville fx klæde min søster rigtig godt
Denne sweater kunne jeg godt tænke jeg godt tænke mig at strikke til mig selv, evt i lidt anderledes farver
Denne bluse/kjole er også rigtig fed og festlig
Og til sidst trøjen som jeg strikkede til min mand. Den er også rigtig fin, og det er ikke utænkeligt at jeg strikker den igen. 

Kunne du tænke at strikke noget fra navia katalog 18?

Forhåbenlig har I haft en god weekend, det har jeg ihvertfald, og i morgen kommer manden hjem efter 17 dage på Færøerne, så heg glæder mig :)
God søndag








6 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt tænke mig at strikke pigekjolen, men gøre den større, så jeg evt. selv kan passe den. Men da jeg ikke ved hvor jeg skal købe opskriften, så kan det godt komme til at knibe.

    SvarSlet
  2. Der er faktisk flere trøjer i bog nr. 18, jeg gerne vil strikke - og endda et par herretrøjer, jeg synes er flotte

    SvarSlet
  3. Mon ikke Jorun på Godthåbsvej enten har det eller kan skaffe det hjem? Det er nogle virkelig flotte modeller!

    SvarSlet
  4. Åhh, model 7 er min yndlings - den er så fin!

    SvarSlet
  5. Min yndling er den trøje, som ville klæde din søster, den kunne jeg godt finde på at strikke.
    17 dage er lang tid, jeg håber i får lidt tid sammen til afslapning og hygge.

    SvarSlet
  6. Er der dansk tekst i hæfterne?

    SvarSlet