tirsdag den 26. april 2011

Evighedsprojekt til Miriam

Denne dejlige trøje startede jeg på sommeren 2009!!
Dengang var Miriam 1 ½ år. Størrelsen var 3-4 år, men jeg ændrede den sådan at den burde være størrelse 2 år. Jeg ved så ikke om det var mig eller opskriften det var galt med, den blev ihvertfald aaaaal for stor, og derfor mistede jeg også lysten til at strikke den...
Her i marts blev Miriam 3 år, og nu kan hun passe den, så nu tog jeg mig sammen og strikkede den færdig.


Hun er da bare for sød, ikke?


Faktaboks:
Opskrift: Navia bog nummer 1, model 23
Størrelse: jeg ændrede den så den burde være størrelse 2år, men den er nok størrelse 3-4 år
Lavet til: Min niece Miriam (gave)
Garn: Sort snældan 2 tr og lilla snældan 2 tr
Købt/på lager: Købt i 2009
Pinde: Nr 4,5
Ændringer: Jeg havde færre m på og jeg satte et lynlås i skulderen
Hot or Not: Hot! Den er jo smuk, hvis jeg selv skal sige det :)
Vægt / meter: 300g / 1080m
Strik nummer i år: nummer 4
Strikket i år: 925g / 3330m

Ingen kommentarer:

Send en kommentar