tirsdag den 26. april 2011

Julegave fra min bror

Min storebror ville gerne give sin kone noget specielt i julegave, så derfor spurgte han mig om jeg kunne strikke en trøje til hende. Det ville jeg gerne :)
Den skulle være af tyndt garn og lidt gennemsigtig. Den skulle være kropsnær og lidt lang.
Så det blev den :)




Desværre blev den ikke færdig til jul, både fordi jeg fik ordren ret sent, og fordi jeg blev nødt til at strikke den om. Meeen de blev begge meget glade :)


Faktaboks:
Opskrift: ingen opskrift
Størrelse: størrelse Súsanna ;)
Lavet til: Min svigerinde Súsanna (salg)
Garn: Sort Navia duo
Købt/på lager: Fra lageret :)
Pinde: Nr 7
Ændringer: Det var ikke en opskrift....
Hot or Not: Hot! Den passede perfekt, og hun har brugt den rigtig meget
Vægt / løbelængde: 200g / 720m
Strik nummer i år: nummer 2
Strikket i år: 400g / 1440m

Ingen kommentarer:

Send en kommentar