torsdag den 16. juni 2011

Forbrydelsen med et twist

Juhuuu :o) Endnu en trøje til mig!


Tada! Sådan ser den ud (når den er lukket)
...men jeg kommer nok til at bruge den mest sådan her
Her kan man se den lidt bedre
Vil først lige undskylde de dårlige billeder. Kameraet blev stablet ovenpå en skammel og en spand, for her er ingen at tage billedet nu klokken 0:54...
Men jeg vil jo gerne dele den med jer NU, så vi må bare nøjes med disse billeder...

Jeg er tilfreds med cardiganen :D :D :D Sjov at strikke, super lækkert garn at have på, og jeg tror jeg kommer til at bruge den meget.


Faktaboks:
Opskrift: Ingen opskrift, men har kigget meget efter inde på Guðrun&Guðrun
Lavet til: mig selv 
Garn: Istex Létt lopi 


Købt/på lager: fra Islands-lageret ;) Knapperne er fra lager.
Pinde: Nr 7
Hot or Not: Hot! Jeg elsker virkelig det her garn, så blødt!
Og så er jeg også meget glad for farverne. Traditionel, men aligevel meget cool.
Vægt / meter: 365g / 730m
Strik nummer i år: nummer 19
Strikket i år (cirka): 4.200g / 11.450m


Og så lige mit næste projekt som også er en Guðrun&Guðrun efterligning.
Dwen er på bestilling til en fra min strikkeklub som ikke har så meget tid til at strikke selv.
I får selvfølgelig mere at se til den senere.
Godnat alle smukke bloggere :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar