mandag den 27. juni 2011

Om meget snart ser en baby dagens lys...

En af mine veninder fra folkeskolen er nemlig i gang med at føde. Vandet gik i går, cirka en måned før termin. Mens jeg har ventet på at høre nyt har jeg strikket disse baby støvler. Jeg synes selv at de er så søde, og så tager de slet ikke lang tid at lave...
Hvad siger I?
Synes I ikke at baby bliver sød i disse?

Egentlig ved jeg slet ikke om min veninde får en dreng eller en pige, men jeg startede bare med at lave dem her, og så må jeg bar lave et par i pink hvis det viser sig at blive en pige :)



I februar fik en veninde/en fra min strikkkeklub en dreng. Hun fik et par af disse støvler og et par af disse strømper, men jeg glemte at tage billede af det, så det kommer altså nu :)  (strømperner var en prøve, dem  den lille dreng fik var noget pænere) ;)



Så har jeg ryddet op herhjemme. Blandt andet har jeg samlet kasserne med garn. I den anledning fik jeg lige kigget i kasserne, og der lå blandt andet dette navia trio garn som jeg håber på at bruge snart. Jeg er ikke specielt god til at få brugt mine rester, men jeg vil gerne blive bedre...

Nu venter jeg bare på at få besked om en ny ankomst :D

Faktaboks:
Opskrift: Dalegarn strikkedesign til baby (nr 197 model 04)
Lavet til: mine veninders baby
Garn: Dalegarn baby ull, blå og hvid
Købt/på lager: Lager
Pinde: 2!! og 2,5!
Hot or Not: Søde, varme, sidder på foden og hurtige at strikke
Vægt / meter: 10g / 16,6m (30g / 50m)
Strik nummer i år: nummer 20, 21 og 22
Strikket i år (cirka): 4.230g / 11.500m


1 kommentar:

  1. Hvor bliver det spændende hvad det bliver? Støvlerne er super flotte.

    SvarSlet