onsdag den 14. september 2011

GRØN

I dag er farven grøn, og jeg har igen været en tur rundt i huset for at finde nogle ting...

Det seneste færdige strikkeprojekt, en grøn trøje til en jeg kender

Vores yndlings sengesæt :)

Grønt garn :o)

Shampoo og balsam i grønne dunke

Grønne gardiner på toilettet

Grønne stearinlys

En skøn grøn skål fra tupperware

Grøn tupperware kop som jeg har drukket smootie af i går :)

Grønne køkken-redskaber

Turkis-grøn opbevaring af tørre madvarer

en grøn serviett fra greengate

grønne kasser der holder styr på mine krea ting

Grøn vinterjakke hvor lynlåsen ikke virker helt...
(hvornår mon jeg får fixet den?)

...og grøn dug og grønt coca cola glas 

Grøn er en dejlig livgivende farve, og selvom vi ikke har heeeelt vildt meget af den herhjemme, så er jeg super glad for det vi har, specielt sengesættet som virkelig pynter op i soveværelset :)

I morgen er det blå der står for skud. God onsdag til jer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar