lørdag den 12. november 2011

7 færdige strikkeprojekter på 6 dage

det er da helt okey! :)

(skal dog lige skynde mig at sige at de fleste har ligget i strikkekurven længe)

I dag blev denne trøje klar fra vask. Den er strikket til at sælge, og jeg har allerede en køber, hvis hun passer den. Øv, hun passede den ikke. Efter 'opskriften' er den størrelse S/M men denne er snarere størrelse 12/14 år.... øv, øv!


Faktaboks:

Opskrift: ingen
Størrelse: S/M ...ja det skulle den have været, men den er nok nærmere 12/14 år....
Lavet til: salg
Garn: Létt-lopi
Købt/på lager: Lager
Pinde: nr 7 og 8
Hot or Not: efter min mening er disse trøjer altid hot :) 
Vægt / meter: 215g / 430m 
Strik nummer i år: 42
Strikket i år (cirka): 8.675g / 25.500m

4 kommentarer:

  1. Hvad er prisen for sådan eg trøje? Jeg synes den er vilt lækker :)

    SvarSlet
  2. Hej, tak for det :)
    Jeg tager 800kr for sådan en trøje, men denne her er solgt...

    Mvh Ása

    SvarSlet
  3. Det er godt nok nogle skønne ting du laver :-)

    SvarSlet
  4. Ej hvor er den bare for lækker. Findes der en opskrift som du vil dele med os andre eller bare mig? ;) Vil super gerne have sådan en og min mor mangler et strikkeprojekt. Hi hi hi

    SvarSlet