tirsdag den 20. december 2011

Jeg har fået garn!

Jubi :) Jeg vandt en hurtig give away fra Christine med bloggen strikkoman (totalt et besøg værd!!
Garnet jeg vandt var Cherry Tree Hill Supersock i farven "Life's a Beach" og jeg har planer om at strikke strømper til mig selv af garnet. Du kan læse mere om grunden til den hurtige give away her



SÅ lækkert garn og sød pose i bamse og kylling stof :D og så var pakken endda meget pæn at se på :) Tror faktist at jeg hoppede lidt da jeg fik pakken :)
Tak Christine for det dejlige garn og den søde hilsen. Som du jo kan se i forrige indlæg, så flytter vi ikke til Danmark alligevel, men tak. Og glædelig jul til dig og din familie også :)

1 kommentar:

  1. Velbekomme. Jeg er glad for, at den kom så hurtigt frem!
    Rigtig glædelig jul til dig.

    SvarSlet