tirsdag den 27. december 2011

juleferiestrik

Åh... det er så lækkert at have juleferie sammen med familien.
Vi slapper af og hygger, vi har været i tivoli, spist masser af lækker mad, gået ture osv osv, men indimellem er der også tid til noget strik...

Jeg strikker en trøje til min storebror, og egentlig ville jeg være færdig med den mens jeg var i Danmark, men det kan jeg godt se bliver noget knapt (jeg skal hjem d. 29.)
En ret almindelig grå trøje der skal have lapper på albuerne. Garnet er navia duo og det er på pind nummer 5, så det går alligevel rimelig hurtigt.


Og se så dem her!!


Lækre, lækre strømper fra min mor! Tænk at hun har strikket strømper til mig :)
Hun ved jo, at jeg mildt sagt ikke er specielt glad for at strikke strømper...

Jeg har ellers haft en super god jul, jeg kommer nok til at vise jer nogle billeder senere. Nu skal jeg på udsalgs-shopping :D

Ha' en god dag!

3 kommentarer:

  1. Også en god dag til dig. Håber du fandt gode ting på udsalg ?

    Smukke strømper din mor har strikket til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor er de fine. Godt lavet!

    SvarSlet
  3. WOW! Hvor er det flot det du strikker, sejt, har længe ønsket mig en cardigan i stjerne mønster, men ved af hvis det skal være mit eget projekt går der nok år, før den er færdig:D Er det måske noget man kan bestille hos dig? du kan evt sende mig en mail, hvis det kan lade sig gøre. Majs_mk@hotmail.com
    Rigtig godt nytår.
    Hilsen Maja

    SvarSlet