tirsdag den 22. januar 2013

Strikkepindene gløder ikke...

...det gør jeg til gengæld!

Jeg har været sengeliggende med feber i nogle dage, og jeg orker ikke engang at strikke.. :/

Heldigvis med influensa, ved man jo at det går relativt hurtigt over - jeg glæder mig og håber på en nat med temperaturen under 40 grader...

Jeg mangler at vise jer en hue som jeg strikkede til min mand i toget på vej til Jylland fra København. Jeg har strikket to andre magen til, men han er rigtig glad for disse huer, og tit så ligger de jo ikke lige der hvor man huskede at have lagt dem sidst ;)

Faktaboks:
Lavet til: Min mand
Opskrift: en jeg har fundet på nettet ved at google létt lopi hue (skriv en mail hvis du vil have den)
Ændringer: Ingen, den er strikket 100% efter opskriften :)
Pinde: 5
Garn: grå létt lopi
Lager, rester eller nyindkøbt: fra Islandslageret
Vægt/meter: 60g / 120m
Strik nummer i år: 3
Strikket i alt i år: 570 g / 1,140 km

2 kommentarer: