søndag den 17. marts 2013

Af samme designer...

...som trøjen jeg viste i går.
Det er en designer der laver mange fine strik modeller til bla Navia. Du kan se hendes blog her.
Denne trøje er strikket til min lillebror som havde fødselsdag forleden. Han fik den med posten (han studerer i Danmark) og han blev rigtig glad for den :)
Jeg er meget godt tilfreds med den. Den var sjov og hurtig at strikke, modellen er lækker og garnet er rigtig blødt og lækkert :)

Faktaboks:
Strik nummer i år: 10
Lavet til: Min allerdejligste lillebror
Opskrift: Fra et hæfte der hedder Okkara bindibók 2
Størrelse: M
Pinde: 5
Garn: Dobbelt navia uno fra spole (cirka samme tykkelse som navia trio)
Lager, rester eller nyindkøbt: Lager
Vægt / meter: 330g / 2300m
Strikket af garn købt før 2013: 1,420
Strikket i alt i år: 1,535 kg / 5455 km

8 kommentarer:

  1. lige så smuk som den anden.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. rigtig flot trøje !
    mon ikke han blev glad ?
    tak for henvisningen til navia designeren :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo han blev rigtig glad :)
      Men han syntes måske den er lige lille nok... Så jeg tager garn med når jeg skal til Danmark om ca en måned, og så må vi se :)

      Slet
  3. Den er virkelig flot og den sidder perfekt på ham. Hvor er han heldig at have sådan en storesøster, der tænker på ham.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) jeg er også heldig at have ham :)

      Du er så dygtig til at kommentere på mine indlæg, det er jeg rigtig glad for :) men jeg kan ikke se hvad du hedder... Så hvis du had og oplyse det, så kunne jeg føle at jeg er mere ærlig/privat når jeg svarer dig :)

      Hilsen Ása ;)

      Slet
  4. Hej
    Den er super flot og sidder da helt perfekt på ham. Måske man skulle se om jeg kunne finde en opskrift der ligner så manden kunne få en der ligner.

    God påske

    SvarSlet
  5. Tak for at du linker mig på her Ása :)

    Du er så dygtig til at strikke, alt ser lige godt ud som du laver :)

    Stort kompliment her fra! :)

    SvarSlet