onsdag den 5. november 2014

Projekter undervejs

Jeg har gang i lidt forskellige strikke projekter, og det er faktist meget hyggeligt.
Jeg er igang med en baby drakt til min niece der kommer til verden om en måneds tid. Den er strikket i kauni garn, og jeg synes at den er rigtig sød med det farveskifte den har. Jeg er glad for at jeg pillede op igen, da der pludselig var en knude på garnet og det skiftede farve.
Jeg glæder mig til at lave dragten færdig, men lige nu bliver der ikke strikket på den...
Jeg er nemlig blevet spurgt om jeg kan strikke en sweater som skal være færdig ret snart. Den er strikket i 1 ret 1 vrang hele vejen, så den tager en del tid, men nu er jeg kommet til at dele til ærmer og bol. Den skal nok blive fin, og jeg lægger selvfølgelig billede op her når den er færdig.

Nu vil jeg se Dicte på TV2 og strikke imens. 
Må I have en hyggelig (strikke)aften.

1 kommentar:

  1. Dragten er blevet meget, meget pænere efter du pillede den op.
    Den grå trøje ser også spændende ud

    SvarSlet