lørdag den 31. december 2011

Et par strømper til min lillesøster og godt nytår!

Sidste jul strikkede jeg en strømpe til min lillesøster som matchede trøjen hun havde fået i fødsesldagsgave. Jeg nåede desværre ikke at strikke den anden strømpe færdig inden jul, så derfor skrev jeg bare en seddel om at den anden strømpe vil komme snart.....................
Men, men, men.... Den stakkels søster skulle altså vente et helt år på at få den! Pinligt...
(og så hjalp min mor mig endda at strikke den færdig... pyha)
Jeg må måske bare indse at strømpestrikning ikke er lige mig??

Nåh, men færdige blev strømperne, og hun er glad for dem. Her er de: (eller rettere kun den ene, hun kunne ikke finde den anden da jeg skulle tage billede...)

Faktaboks:
Opskrift: Ingen
Lavet til: Min yngste søster Lilja
Størrelse: 38
Garn: Navia trio
Købt/på lager: Det blev købt til den tilhørende trøje
Pinde: nr 4 og 4,5
Hot or Not: Hot. Hun kan godt lide strømper der kommer lidt op ad benet så hun kan have dem udenpå bukserne.
Vægt / meter: 100g  / 240m  
Strik nummer i år: 51
Strikket i år (cirka): 10.295g / 29.335m


Jeg er nu hjemme på Færøerne igen, og jeg skal holde nytår sammen med min dejlige svigerfamilie, så jeg skal faktist ud ad døren lige om 2 minutter...
Det har været en rigtig, rigtig dejlig ferie i Danmark, og jeg kunne godt finde på ikke at være hjemme igen en anden jul. Det har været så dejlig hyggeligt og afslappende.
 dette billede tog jeg i flyet på vej afsted. En smuk måde at sige farvel til Danmark på :)

Jeg kommer til at vise jer nogle billeder fra turen, men I kan da lige se hvad jeg brugte til at tage billeder med :D
Mit nye canon spejlrefleks camera!!!! Nøj hvor er jeg glad for det! Jeg har længe, længe ønsket mig et bedre camera, men jeg havde ikke forestillet mig at det blev til et spejlrefleks camera indenfor de første år.
Jeg fik min bror til at købe det til mig d. 3 november, så jeg har faktist ventet meget længe på at få det. Men længe er det der godt skal være, ik?

Det her var det camera jeg havde før.... Ret nedslidt efter hånden. Så det er super dejligt at få skiftet ud :D


I morgen kommer jeg med et indlæg med en oversigt over det strikkede i 2011. Jeg strikker, og strikker og strikker på trøjen til min storebror. Jeg håber at jeg kan nå det inden klokken 12. Det finder jeg ud af. 
 Nu skal jeg ihvertfald ud af døren.

Godt nytår til jer alle, og tak for alt det gode i 2011 indenfor blogverdenen

Mvh Ása :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar