fredag den 31. januar 2014

Vanter til en veninde

Til jul strikkede jeg et par vanter til en god veninde. Jeg har vanter med samme mønster, blot med de omvendte farver, og jeg er rigtig glad for dem, så det håber jeg også min veninde er :)
Vanterne er strikket med navia trio i en pink og en lilla farve samt lidt grå. 
Venindens vanter (ikke verdens bedste billede, desværre...)
Mine vanter i dagslys. Venindens er de samme farver, blot omvendt. 

Faktaboks
Strik nummer i år: 37
Lavet til: min veninde Andrea
Opskrift: http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=122&d_id=25&lang=dk
Ændringer: jeg har strikket dem på p 3,5 og med navia garn, opskriften foreskrev noget andet garn
Størrelse: One size (pga jeg strikkede dem med tyndere pinde, er disse størrelse small dame)
Garn: Navia trio
Lager, rester eller nyindkøbt: Rester og nyindkøbt
Vægt / meter: 60 g / 120 m
Strikket af garn købt før 2013: 4,425 kg
Strikket i alt i år 2013: 6,795 kg / 20,390 km

2 kommentarer:

  1. Gode vanter er ikke til at undvære - slet ikke i denne vinter.
    Mon ikke veninden er blevet rigtig glad ? :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gode vanter er uundværelige i denne kulde, og jo veninden er glad for dem :)

      Slet