lørdag den 23. juli 2011

Hygge med min søster

I sidste uge havde jeg en super hyggelig aften med min lilleøster. Hun havde set en annonce om at Karim Sattar, en kendt make up artist skulle komme til Færøerne og have en VIP make up aften i The body shop. Vi besluttede at det ville vi gerne være med til. Hun tog to veninder med, og jeg tog en.
Det var en meget hyggelig aften hvor Karim Sattar lagde make up på to modeller og derefter kunne vi sprøge ham om gode råd osv.
Han var så god til at rose pigerne, som lige er igang med at tage hul på deres teenage år og derfor godt kan bruge et selvtillids-boost, og så lærte vi alle sammen noget vi godt kan bruge. Pigerne fik lagt make up, og så købte vi også lidt. Jeg købte en foundation, den som jeg altid bruger, og som blev helt tømt dagen før denne aften, og en consealer. Desuden FIK jeg en fast foundation af Karim som han sagde jeg skulle bruge til når min hud skal være flawless, og jeg må godt nok sige at den virker! :o
Udover det jeg købte og fik af Karim, så fik alle en goodiebag som indeholdt en mascara, bodybutter, en håndsæbe, shampoo & balsam prøve, perfume prøve og en vejledning til en at lægge en fantastisk make up.
Efter 2.5 rigtig gode, hyggelige og lærerige timer i bodyshop gik vi ud at spise. Vi spiste på en lækker men afslappet resturant hvor de fleste af os bestilte en lækker pizza ;) efter det kørte vi lidt rundt i byen, og pigerne på bagsædet skreg bogstaveligt talt af grin. Sjovt at høre dem, hehe :)
Jeg skulle til en samtale den næste morgen, så vi havde på forhånd aftalt at vi skulle sove i Torshavn (en times kørsel væk fra os), så vi sluttede lige aftenen af med slik og P.S. I love you.

En super hyggelig tøse tur, og jeg synes at det er så sjovt at jeg kan have det så sjovt og hyggeligt sammen med min lillesøster selv om hun er 10 år yngre end mig - den smukke pige som lige er blevet teenager :* Jeg håber at hendes teenage år bliver gode, og at hun vokser til at blive en afbalanceret kvinde der har det godt med sig selv :*

3 kommentarer:

  1. Det er jeg sikker på hun gør, du er der jo til at råde og vejlede hende. Hun kan også huske sådanne ting som i har foretaget jer sammen, trods aldersforskellen.
    Lyder også som en rigtig god og hyggelig aften. Kunne jeg godt bruge :)
    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Ja jeg håber at hun kan få noget godt ud af vores forhold :) Det er jo trods alt ikke det samme at snakke med sin mor som sin storesøster, selvom jeg er 100 år ældre end hende.

    Tak for kommentaren :o)

    SvarSlet
  3. Ups, der skulle altså have stået 10 og ikke 100 ;o)

    SvarSlet