søndag den 22. maj 2011

Godnat/aftenbillder

Billederne er taget i forgårs. Dette er fra vores stue. Månen var så smuk at jeg blev nødt til at finde mit camera frem. (er det kun mig der aldrig kan finde mit camera lige når jeg skal bruge det? -jeg er altså overbevist om at det har ben og selv kan bevæge sig rundt)



Dette er taget fra loftet af
og det her ser jeg hver aften når jeg står og børster tænder.
Det kommer jeg virkelig til at savne hvis vi på et eller andet tidspunkt kommer til at flytte fra vore elskede hus...


På mandag skal jeg et smut til Island, og jeg glæder mig virkelig såååååå meget! :D
Jeg skal rejse sammen med 10 andre tøser/kvinder. Det er for folk med psykiske problemer, og vi er både brugere og hjælpere der tager afsted.
Vi er væk fra mandag til torsdag, og vi skal bare hygge os. Svømme i en varm kilde, gå ture og shoppe garn selvfølgelig :D Jeg glæder mig til at se på det islandske garn, og jeg håber jeg finder noget rigtig lækkert.

Sov godt :)

2 kommentarer:

  1. Wauw, hvilken udsigt - den fås da vist ikke flottere:)

    Rigtig god fornøjelse på Island. Det lyder til at blive noget af en oplevelse...Super:)

    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  2. Hej Majbritt. Tak for dine kommentarer. Det er så dejligt at vide at der er nogen der læser det som man blogger.

    Tak :) Jeg er også helt vild med vores udsigt :)
    Tak, jeg glæder mig virkelig meget, håber jeg finder noget lækkert garn som jeg kan blogge om når jeg kommer hjem :)

    Ha en god dag.

    SvarSlet