mandag den 23. maj 2011

Rejseklar!

Så er det hele pakket og jeg er klar til at tage til Island i morgen :D Jeg glæder mig så meget til at skulle være sammen med nogle af de dejlige mennesker som jeg er sammen med hver tirsdag og fredag, og som jeg også havde 10 fantastiske dage sammen med på højskole for psykisk syge her i april.

kufferten og håndtasken (i daglig tale kun kaldt pusletasken, fordi den er så stor og har så mange rum, og dermed er perfekt som strikke taske)
I posen ovenpå kufferten ligger der lidt mere garn, hviiiis nu jeg skulle blive færdig med denne her: (yeah rigth!)
Det er en trøje til min svigermor. Hun strikke så at sige ikke, så hun har spurgt om jeg vil strikke en cardigan til hende, og det vil jeg selvfølgelig da! Hun gør så utrolig meget for mig og for os, så det her er det mindste jeg kan gøre for hende :*
Hun har selv valgt farverne og mønster borden, og jeg synes at det er et super fedt valg.
Det er sirri garn og pinde nummer 7, så det går dejlig hurtigt :)

I må have det så godt i blogland! Jeg er tilbage på torsdag, så der får I nok at høre om hvordan turen har været :)
Godnat

1 kommentar:

  1. Kan du ha' en rigtig god tur. Det lyder til at blive alletiders.
    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet