søndag den 15. maj 2011

Min nye hobby: Havsvømning

Da jeg for cirka en måned siden var på et højskole ophold for folk med psykiske problemer, var der en af lærerene der svømmer i havet dagligt. Hun spurgte om vi ikke havde lyst til at prøve det. Det havde jeg egentlig ikke, men to af mine veninder ville gerne prøve at svømme i det kolde hav, så det endte med at jeg tog med.....

Sådan så det ud første gang... (jeg er den der står med korslagte arme og fryyyyyyser)

Nu ser det sådan ud :)
Lækkert!
i påsken ville mine søstre på 10 og 12 også gerne prøve, det så sådan ud. Lækkert, ik?
Tilskuere (vores familie) der ikke turde nærme sig det kolde vand ;)
Ser det ikke lækkert ud?

Lækkert er det ihvertfald, og koldt, jaja.. Men den velvære man får ud af det gør det så meget værd. Man kvikkes op, det er godt for blodomløbet og godt for huden (jeg har aldrig prøvet en creme eller lotion der gør huden ligeså blød som saltvandet)

God søndag til jer :) Den gule trøje er ved at være færdig, der kommer billeder i morgen eller på tirsdag

2 kommentarer:

  1. Gyyyyyyys, hvor er du sej.....

    SvarSlet
  2. Respekt herfra... du er da en rigtig havfrue - bare jeg kunne overvinde mig selv til sådan en dukkert ;o)

    SvarSlet