mandag den 4. juli 2011

Weekenden fortalt med nogle billeder

I fredags Mr.J. og jeg et brev der kan komme til at have stor betydning for vores fremtidige liv....

Vi handlede stooort ind. Det er meget småt med penge hos os for tiden, fordi jeg ikke kan arbejde,
så vi håber at kunne klare os med det her det meste af måneden. 

Natten til fredag havde to af Mr. J's venner været på 'besøg'
De havde skrevet en sms til Mr.J om at hvis ikke han kom ud, så ville de stille en masse platter udenfor vores dør.
Problemet er bare at Mr. J. ikke har det nummer mere, så det her var hvad der mødte os fredag morgen..........
Vi kan ikke åbne døren helt, og jeg synes da at det er rimelig irriterende at vi skal hænge på at rydde op efter dem, men de synes at det er vældig sjovt.....

Fredag aften/nat var vi ude og grille ved et vand, schmukt, ik?

Smukke Mr. J synes at det er super sejt at ryge pibe selvom han (heldigvis) ikke gør det :)

Vandet, en blomst jeg fant, og mig :)

En af vores venner og min dejlige lillebror :) De er begge kommet hjem i sommerferie fra studier i udlandet, så det er super dejligt at have dem hjemme.

Desuden var vi til et meget smukt bryllup ved en af mine gode veninder og hendes mand. De var så smukt et par, og både vielsen og festen var rørende. Tårene trillede faktist ned af min kind mere en en gang...
Tillykke til det fantastiske brudepar :*


Og så er det i dag at min storebror er kommet hjem. Så nu er vi endelig samlet alle 5 søskende!! :)
Billedet var gaven til mine forældres sølvbryllup for 3 år siden
Min storebror havde sin kone og sin dejlige datter med, og det er bare sååååååååååh dejligt at se lille Miriam igen. Hun er 3 år og det eneste barn i familien. Jeg er hendes faster og hendes gudmor, så hun kalder mig for faster-gudmor (lyder lidt sødere på færøsk) men mit hjerte det smeeeelter hver gang hun siger noget til mig (hvilket hun nok har fundet ud af at hun kan bruge til sin fordel, hehe) ;)

Så jeg har haft en rigtig fantastisk weekend, og det håber jeg også at I har haft.
Godnat smukke bloggere 

1 kommentar:

  1. dejligt at læse din blog, og kanon flotte billeder. Det med pengene kender vi godt, da jeg heller ikk kan arbejde. Knus

    SvarSlet