søndag den 18. september 2011

BLÅ

Undskyld, jeg har haft meget mere travlt de sidste tre dage, end jeg havde forventet, så derfor kommer blå torsdag først nu :)

Jeg er i gang med en blå trøje til min far. Desværre har jeg ikke kunne strikke så meget som 'nødvendigt' de sidste dage, så den bliver desværre ikke færdig til på mandag...

Lækkert blåt garn :)
(bla wollmeise som jeg vandt fra Christine ifbm Cuba huerne. Det garn glæder jeg mig til at strikke af engang, men jeg har ikke besluttet mig endnu hvad det skal være...)

Jeg har langt hår, og det skal plejes.
Så her er min matrix shampoo i en blå 1,5L flaske ;)

Yndlingstrøjen med blå detaljer

Mine søstre er her i weekenden mens min mor og far er på Island, og den ældre lillesøs har disse blå sko

Blå "rivejern-håndreven-maskine" fra tupperware

Partners

Manden på denne collage som jeg lavede i 2006 har blå trøje på.
Plakaten blev brugt til international psykiatridag på Færøerne i 2007, og plakaten hænger på væggen i vores stue.

Mine Harry Potter bøger på Færøsk. Nummer 5, 'Harry Potter og føniksfylkingin' er blå

toiletpapir i blå pakke ;)

Blå vasketøjkurv til Mr. J's arbejdstøj. Han er skrældemand, så hans arbejdstøj dufter ikke ligefrem af rosenblade............

I onsdags købte jeg to toppe, den ene var blå :)

Det var nogenlunde hvad jeg kunne finde af blå ting, ikke ligefrem det der stinger mest frem i øjnene når man besøger os, men når man leder, så finder man altid lidt alligevel.

2 kommentarer:

  1. Hej,sidder lige og kigger med på din blok. Dejligt inspirerende. Den yndlingstrøje du har vist et billede af,hvad er den strikket op i ? Og hvad m mønstret :-)
    KhStinne

    SvarSlet
  2. Hej Stinne :)
    Tak for din kommentar, og for rosen.
    Trøjen er strikket af islandsk uld, lett lopi og på pind nummer 7.
    mønsteret er en stjernetrøje/Sarah Lund trøje. Mønsteret findes her: http://www.mayflower.dk/302012grøn_Mayflower_Stjernekigger665.asp

    Ása

    SvarSlet