mandag den 12. september 2011

RØD :)

En sjov billedeleg er i gang her i blogland. Den er startet her, og du kan også sagtens være med :)
Legen går ud på at finde nogle bestemte farver i hjemmet. I dag er det rødt, og her er hvad jeg har fundet frem :)

En smuk rød vase vi fik i bryllupsgave. 
Lige nu er den pyntet med smukke blomster jeg fik i fødselsdagsgave af mine brødre i Danmark.

Min studenterhue med rød kant og kvaste

Rød skål med garn, den fik vi også i bryllupsgave
Og så et maleri fra Miriam som hun malede da hun var 2.5 år :)

Rød stol og skrældespand ved siden af forhænget som har røde blomstre på

Rød hårtørrer og glattejern med røde detaljer - på røde hundehaler :o)

Rødt garn :) 
(navia og Léttlopi)

Det røde i min nationaldragt :)

Vores røde bil ;)

Røde gardiner i køkkenet

...og ikke mindst vores søde, røde hus <3

Hvad kan du finde af røde ting i dit hjem?
I morgen er det gult der står for skud :)

4 kommentarer:

  1. Nej hvor er det herligt mange ting du har i rød :) Det er jo helt gennemført! Me like ;)

    SvarSlet
  2. Så fint! Jeg har også min nationaldragt som jeg vil fotografere når jeg kommer hjem. Ligesom dig er jeg også færring - dog kun en halv - da det kun er min far, der er født og opvokset på øerne mod Nord!

    SvarSlet
  3. Sikken et hyggeligt hus I bor i! Fine røde ting.

    SvarSlet
  4. Tak :) Jeg er også glad for vores røde ting :)
    Sjovt når man ser det hele samlet på denne her måde..

    Frk. Lyngsø: ej hvor sjovt... bor du på Færøerne? Jeg kan komme ind på din blog, men der er intet indlæg?

    Christunte: TAK, det er jeg virkelig glad for at høre :))

    SvarSlet