søndag den 18. september 2011

LILLA

Jeg elsker lilla, så det burde egentlig ikke være så svært at finde nogle ting frem der er lilla...

Lilla håndklæder på badeværelset 
Lilla silkebånd på min badekåbe
...som jeg købte på genbrug for en 20'er, den så rigtig fin ud, undtagen kanterne der var flossede. Så jeg gik i jysk og købte nogle meter lilla silkebånd. Efter lidt tid ved symaskinen havde jeg en ny, super-billig og unik badekåbe :)

Lilla garn, uhm :)

Lilla Ralph Lauren perfume

Lilla skabsdøre i vores soveværelse
Da jeg var på en uges højskoleophold i april, renoverede mine svigerforældre vores soveværelse som gave til os!!! Super duper lækkert, og tapetet på skabslågerne er bare prikken over i'et.
Tak for den bedste svigerfamilie 

Lilla stearinlys i stuen

Mine tandbørster er lilla

Tre af yndlingtørklæderne er lilla

og lilla neglelak

Man kan ikke se det på billedet, men min elskede svømmedragt er lilla


Lilla rygsæk som jeg også kommer til at bruge som skoletaske når jeg skal i skole igen til februar

 
Flere lilla strikkeprojekter i det seneste år


Mine briller som sidder på min næse hver eneste dag er også lilla

Jeg elsker lilla, så jeg kunne nemt have fundet flere billeder, men vi stopper her...
Nu skal jeg sove, så brun som skulle have været i dag, må vente til i morgen.
God dag til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar