søndag den 18. september 2011

BRUN

Så er det farven brun der står for skud. Brun er ikke det vi har mest af, jeg synes ligesom at jeg er for ung til at have en masse brun, det er lidt af en bedstemor farve, efter min mening.... Her kommer dog alligeve nogle brune billeder :)

Brun skuldertaske som jeg fik i fødselsdagsgave af min gudmor for to uger siden

Kurven som øjenkludene ligger i er brun

Brunt bruseforhæng...

...og brun brusebakke
ja, den er totalt grim, meeen den fungerer og det koster og tager tid hvis vi skal skifte den ud...

Brunt garn (jeg har noget mere, men det kom ikke lige med på billedet)

Make up pensel

og min dejlige (rummelige) brune taske som er med mig stort set alle steder jeg tager hen :)

Den næste farve er orange, og det bliver nok ikke helt nemt, men jeg vil gøre et forsøg :)

1 kommentar:

  1. I've been enjoying seeing your colour posts - we have a lot of brown in this old house too!

    I like to mix pink with brown, I think that can freshen it up - so it's not so grannyish! :D The dark (misht??) brown and dark pink in Navia's yarn work well together, I think.

    SvarSlet