lørdag den 24. september 2011

Heldige jeg!

Som sagt, så var mine forældre på Island i weekenden. Siden den super skønne tur i mai måned, har Island for mig også for en stor del betydet garn. Lækkert garn, masser af garn og billigt garn! Så derfor var det meget nærliggende at spørge mine forældre om de ville købe lidt Léttlopi garn for mig når de nu alligevel var afsted. Det er ikke fordi at jeg har brugt alt det garn jeg købte da jeg selv var der, langt fra, men jeg manglede lige nogle farver. Jeg har nemlig bestillinger på to stjernetrøjer liggende.

Her er det så! :) 15 nøgler hvidt Léttlopi og 5 nøgler brun. Det er nok til tre stjernetrøjer, og på Island fås det til den nette sum af 200 DKK.....

Jeg var dog endnu mere heldig, for idet at jeg trak en tohundrede krone seddel og af lommen, så sagde min mor: "nej det skal du bare eje. Det er som tak for at du har passet dine søstre og har gjort klart til fødselsdagen". Orv, TAK må jeg sige :D :D

Fødselsdagen var forresten super. Og tusinde tak til jer som har skrevet og ønsket tillykke.
Der kom masser af gæster, både familie og venner, men også fars kolleger, det var vi såå glade for. Jeg fortryder at jeg ikke tog billede af kagebordet, for hold da op hvor var der meget, og hvor så det bare lækkert ud, mums :)

Men nu kan jeg da ihvertfald komme igang med at strikke stjernetrøjer igen (som om jeg ikke har 100 andre projekter liggende.....)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar