lørdag den 24. september 2011

Det går hurtigt

Både tiden og strikketøjet


I går da jeg kiggede ud af vinduet så jeg at bladene på træet er begyndt at blive brune... Og lige nu regner det rigtig meget. Efteråret er over os, og sommeren er allerede slut (så kan man diskutere om det nogensinde rigtig var sommer, men det lader vi ligge). Det er utroligt at det nu er mindre end tre måneder til vi flytter til København for at studere. Det virker stadig så langt væk og ret uvirkeligt...


Med strikketøjet går det også rigtig hurtigt lige nu... Jeg startede på denne sweater i går (!) Den er et bestillingsjob og er til en dreng som snart bliver to år. Trøjen skal have hætte på, og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal lave hætten, så derfor valgte jeg at starte på den nu, selvom trøjerne til min far og svigerfar stadig ligger ufærdige. Men de kan tåle at vente, og det kan et bestilningsjob til en fødselsdagsgave altså bare ikke... Sjovt nok går det meget hurtigere end forventet, men det er jo også på pind nr 5. Så må vi se hvordan det kommer til at gå med hætten, jeg tror ihvertfald at sweateren bliver rigtig sød :)

I dag har jeg gjort noget jeg desværre ikke har gjort i nogle måneder efter hånden: jeg svømmede i havet :) Uhhhm, hvor var det lækkert at komme i det kolde vand igen (Ja, det er såååh koldt!). Luften var omkring 11 grader, og vandet omkring 10. Jeg håber på at få det til en ret fast rutine igen, for det giver virkelig et lækkert kick. Bare lidt træls at man altid skal have nogen med, så er det ikke ligeså nemt bare at smutte ned til vandet. Men nu må vi se :)

Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar