mandag den 15. august 2011

Blómutroyggja #4

Ved I hvad det her betyder?? :)  
....det betyder at en trøje er færdig :)))

 Det er endnu en blomstertrøje. Denne her er også bestilt, og det er jo den samme som bestilte den blomstertrøje jeg strikkede lige før denne. Så snart bliver både mor og datter fine og dejlig varme.
Jeg glæder mig til at aflevere trøjerne og se dem på :)
Det er 6 eller 7 dage siden jeg købte garnet, så det kan jeg vel ikke andet end være tilfreds over :) Jeg er selvfølgelig allerede i gang med næste projekt, og forhåbenlig går der heller ikke så længe før det er færdigt.

 Og så ønsker jeg mig altså også en garnvinde. Det er ret irriterende at vinde garnet i hånden, og både snældan og sirri som jeg er glad for skal vindes.
Meeen, det bliver nu ikke til noget endnu :)

Faktaboks:
Opskrift: Ingen...
Lavet til: Emma, datter af Maria fra min strikkeklub (salg)
Størrelse: 6 år
Garn: Snældan 3tr
Købt/på lager: Hun købte
Pinde: 4 og 5
Hot or Not: Hot. Den er virkelig sød, og jeg synes at det her garn (3 trådet) er meget bedre end det andet (5 trådet).
Vægt / meter: 210g /  550m 
Strik nummer i år: 30
Strikket i år (cirka): 6.860g / 18.550m

3 kommentarer:

  1. Hold op - 6 dage! - det var sandelig ikke lang tid om en trøje.... Hvor er den bare fin!

    SvarSlet
  2. Hvor er det et flot mønster, det tror jeg ikke, jeg har set før

    SvarSlet
  3. Christunte: nej det gik meget hurtigt.
    Lydert: Tak :) Det mønster jeg har er fra sirri. Det bliver meget brugt her for tiden, synes jeg.

    SvarSlet