onsdag den 24. august 2011

I dag klokken 11.57

...fik jeg et meget vigtigt opkald. Det var et opkald jeg har ventet længe på, og som jeg faktist lidt havde mistet troen på skulle komme.
Men i dag kom det så :o)
Det var min socialrådgiver/sagsbehandler der ringede og sagde at jeg skal starte i job!!! :D Juhuu :)
Det er nu 21 måneder siden jeg blev sygemeldt, og jeg glæder mig SÅ meget til at komme i gang igen. Jeg glæder mig at komme ud blandt andre mennesker, jeg glæder mig til at få (noget mere) indhold i min dagligdag, og så tror jeg også at det er rigtig vigtigt ifbm at jeg skal begynde at studere i februar, at jeg har været i gang før jeg starter op på studiet.

Det jeg skal starte på, er en arbejdsprøvning. Det er nu 16 måneder siden jeg søgte og ca. 8 måneder siden jeg fik det godkendt. Så man kan ikke ligefrem sige at det har gået hurtigt!!
Jeg har på det seneste snakket meget med min socialrådgiver om denne her arbejdsprøvning, men jeg havde helt ærligt mistet troen på at der skulle ske noget før vi flytter til januar, for jeg har lært af erfaring at man skal ikke forvente for meget af den hjælp man får lovet....
Men nok om det negative - nu sker det! Hvor vildt :)

Jeg vil ikke sige alt for meget før alt er kommet 100% på plads, men jeg kan da afsløre at jeg tror det er lige noget for mig, så jeg er rigtig spændt.
Jeg skal til samtale på torsdag. Der skal vi aftale hvor mange timer jeg skal være, hvornår jeg skal starte osv :)

1 kommentar: