tirsdag den 2. august 2011

Endnu en blog award

Ihhh :) Jeg har fået tildelt denne award fra Eva med bloggen stolt strikker. 1000 tak for de rosende ord Eva :)

Der er nogle regler for awarden, nemlig:
1. Man skal linke til den, man har fået awarden af.
2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
3. Man skal svare på 5 spørgsmål.
1. spørgsmål:
Hvorfor begyndte du at blogge ?
Jeg havde i nogen tid surfet rundt på alle mulige krea blogs for at blive inspireret, og så til sidst syntes jeg at det kunne være sjovt selv at have en blog hvor jeg kunne vise mit strik og andet frem.
I starten tænkte jeg at det kun skulle være en strikke blog, men nu er der også andet kreativt + noget personligt også :)

2. spørgsmål:
Hvilke blogs følger du?
Jeg følger rimelig mange. Den der helt klart står øverst på min liste er Christines strikkoman.
Udover hende er det mest strikkeblogs, men også andre.

3. spørgsmål:
Favoritfarver?
Lilla :) 

4. spørgsmål:
Favoritfilm? 
øhm.. jeg har ikke én fil som er min favorit. Men min favorit genre er romantisk komedie eller film der er baseret på virkelige hændelser.

5. spørgsmål:
Jeg vil besøge mange lande. Lige nu står Danmark nok øverst på min liste, for jeg er kommet ind på pædagog uddannelse i København til februar :D :D
Ellers så vil jeg gerne til Hawaii, USA, og Afrika.

De 5 bloggere jeg gerne vil sende awarden videre til, er:
Jeg vælger ikke at sende det videre til nogen.

Tak for æren, Eva :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar