tirsdag den 23. august 2011

Mine øjesten

Først af alt, velkommen til de nye faste læsere og undskyld at jeg har været så fraværende på bloggen... Dernæst tusind tak for jeres hjælp vedrørende knitpro pindende. Jeg har nu besluttet mig for hvordan jeg skal gøre, men det haster ikke så meget.

Luften gik ligesom ud af ballonen efter en uge med gæster der sov i stuen, skulle have mad, underholdes lidt osv. Det var rigtig, rigtig hyggeligt, men jeg tåler bare ikke så meget, så jeg har lige haft brug for nogle dage for at komme ovenpå igen Manden har næsten heller ikke været her fordi han har isoleret huset udvendigt; meget nødvendigt og super dejligt at han gør det, men det LARMER og han har ikke tid til at kigge på mig ;)
Så jeg har slappet af og er kommet ovenpå igen. Det har jeg bla gjort ved at tage hjem til mine forældre i weekend hvor jeg ikke skulle tænke på noget, var i badekar med en kop the og ansigtsmaske, besøgte familie osv :)

Jeg har også strikket noget, men der er intet færdigt at vise jer, endnu.

Jeg har kigget igennem mange af mine billeder, blandt andet til at lægge ud på facebook-bindiklubbur en strikkeklub på facebook hvor der er rigtig mange billeder med flotte trøjer og alt muligt strik. Hvis I har facebook, så burde I kigge forbi selvom I ikke forstår færøsk, men billeder taler som regel ikke kun et sprog.

Jeg har i den forbindelse også fundet nogle billeder i min billedemappe på computeren som jeg er specielt glad for. Jeg er ekstra glad for disse billeder fordi de er af mennesker jeg holder utrolig meget af.

Her er 3 fantastiske piger som alle står mit hjerte meget nær <3

Silvia i mit øje
Et billede af mit øje, men læg mærke til at man kan se min lillesøster inde i øjet (tryk på billedet for at se det større). Hun er min øjesten, og jeg vil gøre alt for at beskytte hende her i livet. Så billedet er meget sigende....
Det er min søster (13) der har taget billedet, og jeg kan lige nævne at det kun er farverne der er redigerede.
Lilja, min baby søster
Dette er et billede af min mindste lillesøster. Hun er 10 år. Jeg skriver ikke så tit om hende, men det er fordi jeg har en tro på at hun nok skal klare sig her i livet. Hun er stærk og hun er ikke bange for at sige fra. Hun har humørsvingniger, men jeg holder utrolig meget af hende og jeg er stolt af alle de ting hun kan. Jeg glæder mig til at følge hendes opvækst videre, og se hvad for en fantastisk kvinde hun min bliver til.
Miriam får kys af faster-gudmor og gudfar
Sjarmetrolden Miriam

Det her er vores fælles hjertebarn. Jeg er hendes faster, og vi er hendes faddere. Hun kalder os for faster-gudmor og faster-gudfar ;)
Vi føler begge at vi ejer et lille stykke af hende, og jeg tror også at hun føler at hun ejer et stykke af os. Vi elsker når hun besøger os og vi savner hende når hun ikke er her. Søde Miriam bor nemlig i København. Men det betyder så også at vi snart kommer til at se meget mere til hende, for når vi flytter skal vi nemlig bo på samme kollegium som begge mine brødre.

<3 De bedste søstre i verden <3
Selvom jeg er hhv 10 og 12 år ældre end mine søstre, så synes jeg at vi er meget tætte og vore bånd er helt specielt. De kommer altid til at bo dybt inde i mit hjerte og det er mit højeste ønske at de skal få et liv hvor de har det godt og hviler i sig selv. Det har de fortjent, og det håber jeg på at jeg som deres storesøster kan bidrage til :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar